BaByliss For Men E791E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss For Men E791E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Peter 19-11-2017

Gewoon boterzacht

Geschreven voor: BaByliss For Men E791E

Al jaren doe ik mijn haar met de tondeuse. Even andere merken geprobeerd maar telkens weer terug bij Babyliss. De E791E is een goed voorbeeld hoe het hoort. Een week haargroei, al wat grijs dus stugger, en deze tondeuse (zonder opzetstuk, die gebruik ik nooit) verwijdert het haar zonder enige moeite en super soepeltjes. Ik ga geen plus-of minpunten noemen, het gaat om het resultaat en gebruiksgemak. En dat is gewoon meer dan prima.

Mrt 01-12-2016

Lichtgewicht

Geschreven voor: BaByliss For Men E791E

De e791e is een vervanging van mijn Babyliss e690e (die nogal tegenviel qua batterijduur, zwaarder gewicht en oplaadduur van 16 uur). De e791e is heel eg licht waardoor die lekker in de hand licht, ook door zijn vorm. Enige wat me tegenvalt is het mesje, de e960e had toch wat meer standen dan de huidige, en de kammen. Deze zijn vrij zacht waardoor ze mogelijk makkelijker te breken zijn. Voor de rest een goed product. Een ander nadeel vind ik trouwens het kartonnen doos. De e960e had een stevig kunsstof doos.

Pluspunten

• licht van gewicht
  • 8 uur opladen

Minpunten

• minder standen dan e960e
  • geen stevige kammen
  • geen kunsstof doos maar karton

Robert 21-11-2016

Goede oplaadbare kwalitatieve degelijke tondeuse

Geschreven voor: BaByliss For Men E791E

Op zoek gegaan naar een goede tondeuse voor mijn baard te trimmen, omdat mijn vorige tondeuse aan vervanging toe was.Dit was ook een BaByliss en na 5 jaar intensief gebruik ging de accu achteruit en ging de baardadaptor stuk.Snel en nauwkeurig resultaat en de accu gaat lang mee.Diepte instelling zeer goed 0,5-4,5mm, 3-18mm en 21-36mm.Schoonmaken onder de kraan

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Schoonmaken
  • Prijs
  • Goede accu
  • Diepte instelling

Minpunten

• Klein schoonmaak borsteltje

Jur 14-11-2016

Perfect en snel resultaat!

Geschreven voor: BaByliss For Men E791E

Vorige Babyliss tondeuse was aan vervanging toe. Deze gaf al een goed resultaat dus weer voor een model van Babyliss gegaan. En de E791E is een echte aanrader! Hij is stil, super snel in de Turbo stand en zeer makkelijk schoon te maken. Onder de kraan afspoelen, evt borstelen, en klaar. Je kunt ook heel makkelijk tussen de messen komen. In tegenstelling wat in de specificaties staat van Kieskeurig is de tondeuse wel oplaadbaar.

Pluspunten

• Onderhoud
  • Oplaadbaar
  • Trimhoogte makkelijk in te stellen

Minpunten

• Geen etui of tasje

SDWasabi 06-11-2016

Uitstekende opvolger van mijn oude tondeuse.

Geschreven voor: BaByliss For Men E791E

Mijn huidige BaByliss WTech Titanium E769E was aan vervanging toe. Ik kreeg deze BaByliss For Men E791E Wtech Pro 40 tondeuse. Dit nieuwe model voldoet aan al mijn verwachtingen, een prima apparaat met een eigentijds modern design, gebruiksgemak is vertrouwd. Aanrader voor wie op zoek is naar een degelijke tondeuse.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • onderhoud
  • gebruiksduur
  • nauwkeurigheid
  • uitdunningsfunctie

Minpunten

• geen opberghoes/etui bijgesloten
  • laadtijd